loading...
سایت هیئت رهروان شهدا-جوانان حزب الله
تابلو اعلانات سایت


              بِسْمِ رَبِّ اَلشُّهَدَاءِ وَاَلْصِّدِیقِینَ


                       

http://axgig.com/images/51434918656788225521.gif

        .::به پایگاه اطلاع رسانی هیئت رهروان شهدا-جوانان حزب الله خوش امدید::.   

                                                مدیر سایت


                  
خادمین هیئت بازدید : 0 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
سرپرست حجاج ایرانی در ديدار با خانواده هاي شهدا گفت: درست است که اگر امروز فرزندان شما بودند، وجودشان نعمت بود و باعث افتخار کشورشان می‌شدند، اما اکنون با شهادتشان آبروی ما شدند. آنان دشمنی را که قصد داشت چند روزه به تهران برسد سر جای خود نشاندند و ...

بقیه در ادامه مطلب.


در این مراسم که برخی از پدران و مادران چهار و پنج شهید حضور داشتند، حجت‌الاسلام سد علي قاضی عسکر از ضرورت تکریم خانواده‌های شهدا خبر داد و گفت: در دیدارهایی که من از کاروان ایرانیان داشتم، با بسیاری از خانواده‌های شهدا ملاقات کردم؛ از خانواده یک شهید گرفته تا خانواده پنج شهید که انصافا انسان در برابر عظمت این پدران و مادران احساس خجالت می‌کند. روحیه بالای شما عزیزان، باعث تشکیل این جلسه بزرگداشت شد. اینجا جمع شدیم تا یک بار دیگر مرور کنیم که اگر امروز به عزت و عظمت رسیده‌ایم، به برکت خون فرزندان شماست و همه ما مدیون شهدا هستیم. از سوی دیگر ششم ذی‌الحجه مصادف با حادثه خونین مکه مکرمه و کشته شدن صدها زائر بیگناه است. این مجلس از سوی دیگر، فرصت مناسبی است تا یادی از شهدای مکه کنیم.

نماینده ولی فقیه افزود: حدود 110 نفر از خانواده‌های شهدا امسال در سفر حج مهمان ما هستند و افتخار ما خدمت به آنهاست. می‌دانم در بین شما پدران و مادرانی هستند که با دست خودشان فرزندانشان را غسل دادند و کفن کردند. وقتی در همین ملاقات‌ها با مادر چهار شهید روبرو شدم، برایم گفت که روزی با مقام معظم رهبری دیدار کرده بودند. آیت‌الله خامنه‌ای از ایشان سوال کرده بودند که آیا درخواستی دارید؟ و این مادر بزرگوار پاسخ داده بودند، هیچ درخواستی ندارم، مگر دعا برای سلامتی شما. چقدر این روحیه ستودنی است.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: خانواده شهیدان ما به رستگاری بزرگ رسیدند و هیچ خسارتی ندیدند. فرزندان شما چه آرزویی داشتند؟ می‌خواستند مورد لطف و عنایت خداوند قرار بگیرند و به جنت نعیم برسند، امروز رسیده‌اند. حرف من نیست، قرآن می‌گوید:« إِنَّ اللَّهَ اشْتَرى‏ مِنَ الْمُؤْمِنينَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّة» یعنی آنان جانشان را دادند و به بهشت برین رسیدند. حق شفاعت هم از خدا گرفتند. در برخی روایات ما آمده که شهید کنار در بهشت می‌ایستد و با اذن خداوند پدر و مادرش را شفاعت می‌کند. چه توفیقی از این بالاتر؟

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر اظهارداشت: درست است که اگر امروز فرزندان شما بودند، وجودشان نعمت بود و باعث افتخار کشورشان می‌شدند، اما اکنون با شهادتشان آبروی ما شدند. آنان دشمنی را که قصد داشت چند روزه به تهران برسد سر جای خود نشاندند و اجازه ندادند حتی یک وجب از ایران اسلامی ما به دست دشمن بیفتد. آنان به سعادت ابدی رسیدند و به فرموده قرآن زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند. خانواده‌های شهدا هم ضرر نکردند و به هدفشان رسیدند. مگر هدف و آرزوی شما عزت و سربلندی اسلام نبود؟ مگر دوست نداشتید عزت اسلام و ذلت دشمنان را ببنید؟ حالا این اتفاق افتاده است. اسلام در اوج عزت است و دشمنانش به ذلت افتادند. دیکتاتورها یکی پس از دیگری در کشورهای مصر، لیبی و تونس سرنگون شدند. صدام را یادتان هست؟ پس از سال‌ها دیکتاتوری عاقبت با خواری و ذلت از مخفیگاه زیرزمینی‌اش بیرون کشیده و به دار آویخته شد. یادتان هست که امام (ره) می‌فرمود صدام رفتنی است؟ یادتان هست که فرمود ابرقدرت‌های شرق و غرب فرو می‌پاشند؟ ما که به چشممان نابودی شوروی را دیدیم، انشاءالله فروپاشی قدرت‌های روزگوی غربی را هم خواهیم دید.

سرپرست حجاج ایرانی در پایان یادآور شد: یک روز می‌گفتند ایران در محاصره است؛ از یک سو صدام در عراق بود و از سوی دیگر طالبان در افغانستان، اما حالا به برکت خون شهیدانمان، حکومت عراق تغییر کرده و ارتباط ما با برادران شیعه و سنی عراقی بسیار صمیمی و برادرانه است. خدا را شکر طالبان هم در افغانستان سرنگون شدند و ارتباط ایران و افغانستان نیز بسیار امیدوارکننده است. ما در همین سفر حج با بعثه‌های حج کشورهای اسلامی رفت و آمد می‌کنیم و شاهدیم که چقدر جمهوری اسلامی ایران اقتدار دارد. این اقتدار از برکت خون فرزندان شما و صبوری خودتان است.انشاءالله این مسیر مقتدرانه پیش خواهد رفت و خود شما خانواده‌های شهدا پرچم را به دست امام عصر(عج) خواهيد داد. آن روز نابودی همه مشرکان را نظاره خواهیم کرد که وعده اسلام همین است.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
هیئت رهروان شهدا توسط جوانان و نوجوانان طرح صالحین بسیج شهید فخار مقدم در سال85تاسیس شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    حمایت از
    جلسه هفتگی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 125
  • ارتباط با ما

      تلفن گویا:

      0939557194۷

      سامانه پیام کوتاه:

      ۳۰۰۰۶۱۷۹۰۰۰۰۱۴

      سایت کانون مداحان ما:

      madah72.sub.ir

      سایت طرح صالحین بسیج ما:

      110salehin.blogfa.com

      ایمیل ما:

      110alamdar@mihanmail.ir